SELURUH GAMBAR SERTIFIKASI LEGALITAS KLINIK DE NATURE INDONESIA DAPAT KAMI INFOKAN MELALUI CHATTING WHATSAPP - LINE STANDAR PRODUK INTERNASIONAL ( ISO ) DAN NASIONAL BPOM - HALAL MU JUGA SEBAGIAN TESTIMONI KESEMBUHAN PASIEN BESERTA HASIL LABORATORIUM SETELAH KONSUMSI OBAT DE NATURE BUKTI RESI KIRIMAN LUAR NEGERI DAN DALAM NEGERI YANG BISA DICEK SECARA ONLINE SEBAGAI REFRENSI PAKET TELAH SAMPAI TUJUAN
Beranda » Rawatan Alternatif Kanser Dengan Keladi Tikus

Rawatan Alternatif Kanser Dengan Keladi Tikus

Assalamualaikum Warahmatullahi Wabarakatuh….Apa Kabar? 
Semangat siang saudaraku sekalian, siang ini tidak untuk dinikmati tapi untuk disyukuri, sebab syukur pasti berbuah nikmat namun menikmati belum tentu bersyukur. Dimanapun anda berada, saya dokan yang terbaik. Dalam kesempatan ini, saya akan berbincang mengenai rawatan alternatif kanser dengan herba keladi tikus.

Rawatan Alternatif Kanser Dengan Keladi Tikus

Rawatan Alternatif Kanser Dengan Keladi Tikus

TYPHOGELL ZIIRZAK – Merawat Kanser Sehingga Ke Akar
Merupakan satu-satunya keluaran premium yang memiliki khasiat berganda paling terbaik pernah dihasilkan, agar ianya dapat memberikan kesan penyembuhan kepada pengguna samada untuk rawatan mahupun pencegahan. Mengandungi hanya yang terbaik. Menjadikan kapsul keladi tikus salah satu dari pilihan utama oleh mereka yang mengetahui khasiatnya. Herba berkapsul hijau ini turut mempunyai pengguna dari dalam dan juga luar negara, terutama dari Malaysia, Brunei dan juga Singappore, dengan testimoni yang amat memberangsangkan.

Apa Itu Kanser?
Kanser adalah sejenis penyakit yang berkembang secara multiply (pecahan). Ia boleh menyerang pada beberapa bahagian tubuh pada satu-satu masa. Kanser terhasil akibat perubahan faktor persekitaran yang tercemar serta makanan yang tidak mempunyai khasiat, malah beracun. Kanser biasanya menyerang tubuh yang berasid tinggi, kandungan asid dapat diukur melalui kaedah ujian darah. Penggunaan bahan beralkali tinggi dapat mengimbangi kandungan asid sekaligus dapat meminimakan risiko terkenanya serangan kanser, terutamanya pada mereka yang mempunyai sejarah keturunan yang mengidap penyakit ini. Kanser mengambil masa yang lama untuk menyerang, ianya kadang kala tidak memberi sebarang tanda sehinggalah ianya mencapai tahap 3 dan 4 dan apabila sudah mencapai tahap ini ia biasanya sukar untuk dirawat.

Meskipun penyebab kanker secara pasti belum diketahui, setiap orang dapat melakukan upaya pencegahan dengan cara hidup sehat dan menghindari penyebab kanker. Keduanya dapat mengawal kanser daripada terus menyerang. Akan tetapi, terdapat juga langkah rawatan bagi mereka yang sudah terkena penyakit ini, samada melalui kaedah perubatan moden mahupun rawatan alternatif kanser tradisional

Rawatan Kanser ( Perubatan Moden )
Rawatan kanser di beberapa negara membangun biasanya menggunakan sediaan kimia. Kaedah seperti suntikan, pill serta pancaran gelombang radiasi akan digunakan untuk menyerang sel-sel kanser yang terdapat pada tubuh pesakit, walau bagaimanapun, kaedah ini tidak dijamin mampu menghilangkan sepenuhnya sel kanser yang ada. Secara lazimnya terdapat sebahagian kecil sel yang tidak terkesan dengan kaedah rawatan ini dan akan kembali menyerang selepas beberapa tahun (biasanya selepas 3 tahun), ianya akan membentuk sistem pertahanan yang lebih kuat bagi melawan kembali ubatan yang telah digunakan pada rawatan sebelum ini, dan biasanya dos akan ditingkatkan kepada yang lebih kuat untuk rawatan seterusnya.

Rawatan Alternatif Kanser ( Herba Tradisional )

Penggunaan herba sering kali dilihat sebagai pilihan alternatif di dalam merawat kanser, herba yang bersesuaian seperti Keladi tikus akan meresap jauh kedalam darah yang akan membawa sebatian komponen aktif terus kepada sel yang telah dijangkiti. Penggunaan herba yang bersesuaian dengan pesakit ini akan membantu proses penyembuhan disamping menjadi rawatan pelengkap kepada perubatan moden yang sedia ada.

Rawatan alternatif kanser- Sebelum wujudnya teknologi perkongsian melalui laman sesawang seperti hari ini, berita mengenai kemampuan herba keladi tikus ini sudah pun diterbitkan oleh beberapa akhbar tempatan, sebelum itu, herba ini cukup terkenal di Filipina dan juga India, malah terdapat kajian yang dijalankan di Australia berkaitan dengan herba keladi tikus ini, dan antara tesis hasil kajian terawal herba keladi tikus ini telah pun digunakan sebagai rujukan utama di beberapa pusat pengajian tinggi awam negara, seperti di UPM dan USM, hal ini menunjukkan bahawa herba keladi tikus bukanlah sekadar tumbuhan semak biasa namun ianya juga dapat dijadikan sebagai salah satu rawatan alternatif kanser yang berpotensi menyelamatkan nyawa.

KLIK : BUKTI SAINTIFIK KELADI TIKUS UNTUK KANSER

Kilas pengalaman De Natur Indonesia
Natur Indonesia mulai melayani penderita kanker dengan Keladi Tikus sejak Agustus 2000. Pelayanan bermula dengan memberikan tanaman Keladi Tikus kepada penderita kanker di Jawa Timur khususnya Sidoarjo, Malang, Surabaya dan sekitarnya. Pelayanan bekerjasama dengan Bapak Bony (Buduran-Sidoarjo) putra Bapak Patoppoi di Jl Kayu Putih 4 Jakarta. Sesuai anjuran Prof Dr Chris Teo, penggunaan Keladi Tikus tetap dilakukan berdampingan dengan pengobatan medis.

Pada September 2001 sampai Februari 2003 kami melakukan pendataan terhadap penderita kanker yang menkonsumsi Keladi Tikus. Hasilnya sangat luar biasa. Berbagai jenis kanker pada stadium 1 dan stadium 2, lebih dari 75% berhasil sembuh. Sebagian dari mereka (karena alasan ekonomi) bahkan hanya menkonsumsi Keladi Tikus segar tanpa melakukan pengobatan medis. Untuk stadium 3 dan stadium 4 tingkat keberhasilannya pula agak rendah. Terutama di stadium 4 lanjut, tingkat kesembuhan tidak lebih dari 15%. Tetapi ada hasil yang menggembirakan dimana beberapa penderita pada stadium akhir dan dokter sudah angkat tangan (hanya memberi obat penahan rasa sakit) yang berhasil sembuh.

Rawatan Alternatif Kanser Dengan Keladi Tikus

Biotechnologi Khasiat Keladi Tikus Untuk Kanser
Tanaman ini pertama kali diakui sebagai tanaman rawatan alternatif kanser oleh ahli botani, Prof Dr.Chris K.H.Teo,Dip Agric (M), BSc Agric (Hons)(M), MS, PhD, Universiti Sains Malaysia. Sejak tahun 1995 Prof. Chris Teo meneliti tanaman ini, hasilnya menunjukan Ekstrak Typhonium Flageffiforme dan campuran bahan alami lainnya membantu detoxifikasi jaringan darah. Ramuan ini akan semakin baik bila diberikan bersama-sama dengan bahan herba lain, seperti sambiloto, temu putih dan rumput mutiara.

Herba Keladi tikus mengandungi ribosome inacting protein (RIP), zat antioksidan dan zat antikurkumin. Kombinasi ketiga-tiga zat ini dapat mengaktifkan fungsi sel darah dengan menghasilkan beberapa komponen aktif, sehingga merangsang dan mengaktifkan sistem kekebalan tubuh. Di Malaysia Keladi Tikus digunakan sebagai ubat rawatan alternatif kanser yang penggunaannya dicadangkan perlu bersama dengan kemoterapi atau radioterapi. Terdapat pesakit kanser tahap tinggi yang menggunakan keladi tikus telah menunjukkan hasil yang sangat positif. Keladi Tikus dapat mengatasi efek sampingan dari chemotheraphy, seperti rambut gugur, mual, perasaan tidak selesa dan berkurangnya nafsu makan.

Bagaimana Mereka Yang Berhasil Sembuh?
◊ Disiplin dalam melakukan pengobatan
◊ Melaksanakan perubahan pola hidup (pola makan, istirahat cukup, pola pikir)

Demikian penjelasan singkat saya mengenai rawatan alternatif kanser dengan keladi tikus. Semoga berfaedah. Kanker adalah penyakit yang melibatkan pikiran, tubuh dan jiwa. Jiwa proaktif berpikir positif sangat membantu penyembuhannya. Emosi, sifat sulit memaafkan memicu tubuh kita berada dalam situasi tegang dan mempengaruhi tingkat kasaman menjadi tinggi dan ini mempersubur sel-sel kanker. Hidup denga penuh positif selain dari mengamalkan pemakanan yang sihat serta pengambilan ubat-ubatan hospital disamping penggunaan herba keladi tikus secara konsistan boleh meningkatkan peluang untuk sembuh daripada penyakit ini secara total.

Bagikan informasi tentang Rawatan Alternatif Kanser Dengan Keladi Tikus kepada teman atau kerabat Anda.

Rawatan Alternatif Kanser Dengan Keladi Tikus | PAKAR HERBAL

Mungkin Anda tertarik produk berikut ini:
SIDEBAR
Copy Protected by Chetan's WP-Copyprotect.