SELURUH GAMBAR SERTIFIKASI LEGALITAS KLINIK DE NATURE INDONESIA DAPAT KAMI INFOKAN MELALUI CHATTING WHATSAPP - LINE STANDAR PRODUK INTERNASIONAL ( ISO ) DAN NASIONAL BPOM - HALAL MU JUGA SEBAGIAN TESTIMONI KESEMBUHAN PASIEN BESERTA HASIL LABORATORIUM SETELAH KONSUMSI OBAT DE NATURE BUKTI RESI KIRIMAN LUAR NEGERI DAN DALAM NEGERI YANG BISA DICEK SECARA ONLINE SEBAGAI REFRENSI PAKET TELAH SAMPAI TUJUAN
Beranda » Herbal Terbaik – Kanser Usus Tahap Empat Bukan Tamat Riwayat

Herbal Terbaik – Kanser Usus Tahap Empat Bukan Tamat Riwayat

Inovasi Perubatan Kanser Usus – Inovasi ini telah merubah nasib mangsa jalani hidup lebih sempurna dan harapan hidup cerah. Pesakit kanser usus besar, khususnya kolon dan rektum berpeluang untuk sembuh walaupun serangan itu berada pada tahap empat yang lazim sering beranggapan mangsa tiada harapan untuk hidup. Pakar Perunding Onkologi Kinikal Gleaneagles Pulau Pinang, Dr M Amir Shah, berkata inovasi perubatan kini membolehkan sebahagian besar pesakit yang dirujuk sembuh menerusi pelbagai prosedur perubatan yang terbaru dan canggih sehingga pesakit yang berhadapan situasi kritikal dapat meneruskan hidup dengan selesa.

Kanser Usus Adalah tumor malignan di dalam usus besar. Gejala kanser usus yang paling biasa adalah pergerakan usus dengan buang air besar berdarah. Penyakit ini sering bermula dari tumor benigna yang dipanggil polip. Sehingga kini, penyebab kanser usus tidak diketahui dengan jelas. Tetapi terdapat beberapa perkara yang dianggap meningkatkan risiko seseorang untuk mengembangkan kanser usus, termasuk diantaranya adalah :
Merokok dan mengambil minuman beralkohol
Kurang bersukan
Penderit keradangan usus dan diabets
Berat badan atau obes
Polip -beasal dari polip prakanser yang wujud dalam usus besar
Genetik – pertumbuhan sel yang tidak terkawal dan perbahan pada DNA
Tabiat dan diet – umur adalah faktor resiko yang enting untuk kanser usus
Telah menjalani radioterapi di abdomen
Ambil terlalu banyak daging merah dan lemak.

Wanita Wajib Tahu KLIK ⇒ 3 Kanser Pembunuh Golongan Kaum Hawa

Simptom Kanser Usus
Perubahan dalam pergerakan usus seperti cirit birit atau sembelit
Perasaan seperti usus tidak dikosongkan sepenuhnya selepas membuang air besar
Darah dalam najis yang menjadikan najis anda kelihatan hitam
Sakit perut dan kembung perut
Darah berwarna merah yang muncul daripada rektum
Berasa kenyang didalam perut walaupun masih belum mengambil makanan
Keletihan
Kehilangan berat badan yang tidak dapat dijelaskan
Benjolan dibagian perut atau bahagian belakang yang dirasai oleh Doktor
Kekurangan zat besi yaang tidak dapat dijelaskan pada lelaki atau wanita selepas menopaus.

Rawatan Kanser Usus
Rawatan Colorectal cancer diberikan mengikut kesesuaian pesakit berdasarkan faktor seperti tahap kanser, mutasi genetik yang terdapat dalam kanser, serta umur dan status kesihatan pesakit secara amnya. Pada peringkat awal serangan, peluang pesakit untuk sembuh sehingga 90 peratus. Bagi kanser usus tahap satu, pembedahan sahaja sudah memadai untuk menyembuhkan penyakit ini. Bagi kanser usus tahap dua dan tiga pula, pesakit mungkin perlu menjalani rawatan kemoterapi dan radioterapi selepas pembedahan bagi mengurangkan risiko kanser berulang di samping meningkatkan peluang pesakit untuk hidup dengan selesa.

Malangnya,sebahagian besar daripada pesakit yang dirujuk sudah berada dalam keadaan kritikal dan kanser usus tahap empat sudah merebak mencapai metastatik. Apabila sudah berada pada tahap ini, rawatan hanya bertujuan memanjangkan hayat pesakit selama mungkin tanpa menjejaskan gaya hidup mereka. Tidak perlu risau …Kita sebagai muslim, pastinya memahami bahawa ia juga popular di dalam beberapa riwayat Kebawah Duli Yang Maha Mulia Nabi tidak ada kesakitan yang tiada ubat kecuali kematian.

Rawatan Alternatif Untuk Kanser Usus
Kejadian kanser usus meningkat setiap tahun, yang menimbulkan kebimbangan mengenai keberkesanan pilihan rawatan semasa. Ini menyebabkan pesakit mencari alternatif untuk melengkapkan atau menggantikan pembedahan, kemoterapi dan radioterapi. Sirsak, keladi tikus dan extra tumbuhan lain telah ditunjukkan mempunyai sebatian yang menjanjikan yang boleh digunakan dalam rawatan kanser. Berasal dari bahagian tropika dan subtropika di dunia, ekstrak daun sirsak dan keladi tikus mengandungi sebatian yang sangat berkesan terhadap sel kanser.

Herbal Terbaik – Kanser Usus Tahap Empat Bukan Tamat Riwayat

Terbukti Memberi Harapan Hidup Cerah Dan Sempurna

Rawatan Kanser Usus

Rawatan Kanser Usus

Farmakologi Cancer Packet Herba De Nature

Ziirzak – Berbahan Tumbuhan Sirsak ( Annona muricata folium 500Mg )

  1. Daun sirsak terbukti mempunyai kuasa untuk menyembuhkan kanser usus oleh doktor pemakanan Lili Indrawati dari fakultas perubatan Universitas Indonesia. Dalam penyelidikannya, daun sirsak telah ditunjukkan untuk melambatkan perkembangan kanser pada pesakit dengan kanser usus atau kanser kolorektal. Kajian ini dijalankan ke atas 30 pesakit kanser usus yang dibahagikan kepada 2 kumpulan. 15 pesakit diberikan ekstrak daun soursop 7 cawan sehari dengan kerap dan selebihnya diberi plasebo. Setiap diberikan dos yang sama. Ekstrak daun sirsak boleh melambatkan sel kanser sebanyak 17% dan selama 2 bulan tidak ada kesan sampingan
  2. Bertindak sebagai Agen Anti-radang
    Adalah diketahui bahawa keradangan adalah akar kebanyakan penyakit. Ini bermakna bahawa keradangan kronik dikaitkan dengan perkembangan sejumlah besar penyakit, termasuk kanser usus, penyakit jantung, penyakit Alzheimer dan beberapa yang lain. Penyelidikan menunjukkan bahawa daun sirsak menunjukkan kesan anti-radang pada badan secara umum dan terhadap keadaan tertentu.
  3. Lebih daripada 47% daripada ubat antikanser yang kini berada di pasaran adalah produk semula jadi, derivatif atau tiruan produk tiruan semulajadi dan lebih daripada 25.000 fitokimia yang dikenal pasti telah menunjukkan aktiviti antikancer yang kuat. Tumbuhan sirsak telah dikaji secara meluas dengan beberapa aktiviti farmakologi yang dilaporkan secara in vitro dan vivo dan telah terbukti berkesan dalam pengurusan beberapa jenis kanser termasuk kanser usus.
  4. Perusahaan farmasi besar di Amerika dan Guanabana Fruit telah menjadi target lebih dari 20 laboratorium penelitian sirsak , Sejak ilmuwan tahun 1970-an mengumumkan bahwa sirsak memiliki kemampuan untuk membunuh sel kanker 1000 kali lebih tinggi dibandingkan dengan penelitian kemoterapi.
  5. Penelitian tentang sirsak menyatakan bahwa ini adalah alat keamanan, efektifitas, dan ketersediaan untuk melawan kanser usus. Ini juga melindungi sistem kekebalan tubuh dari menghindari beberapa penyakit menular. Selain anti kanker, sirsak juga berfungsi sebagai antibakteri, jamur, parasit dan cacing, menurunkan tekanan darah, anti depresi dan gangguan mental.
  6. Dalam Journal of Natural Products di Universitas Korea menyatakan kalau terapi kanser usus dengan sirsak terbukti efektif, tidak menyebabkan muntah dan rambut rontok. Tapi mengapa kita tidak tahu sejauh ini? karena  perusahaan besar menghabiskan waktu puluhan tahun untuk belajar dan mereka ingin mensintesisnya menjadi obat dan keuntungan.

TYPHOGELL – Berbahan Tanaman Keladi Tikus ( Thyponium Flagilliforme 500Mg )

  1. Kaya akan serat dan nutrisi penting dalam upaya membrantas kanser usus. Satu cawan 132 gram umbi keladi tikus yang dimasak memiliki 187 kalori, karbohidrat dan masing-masing kurang dari satu gram protein dan lemak. Ini juga termasuk : Serat: 6,7 gram, Mangan: 30% dari nilai harian , Vitamin B6: 22% , Vitamin E: 19% ,Kalium: 18% Tembaga: 13% , Vitamin C: 11% , Fosfor: 10% dan Magnesium: 10%
  2. Tumbuhan keladi tikus mengandung polifenol dan antioksidan yang dapat memerangi pertumbuhan kanser usus besar dan melindungi tubuh dari stres oksidatif.
  3. Extra keladi tikus tidak hanya beracun bagi semua selkanser usus tetapi bahkan memiliki peran imunostimulator positif. Dengan flow cytometry sel T CD4 dan CD8 sebagian besar diaktifkan oleh keladi tikus. Meskipun banyak faktor dapat berkontribusi pada risiko kanser usus besar, namun dengan mengkonsumsi keladi tikus secara rutin dapat berkontribusi pada tingkat kanser usus yang lebih rendah
  4. Keladi tikus pertama kali dipelajari terhadap sel-sel kanser usus besar manusia pada 2013, para ilmuwan menemukan itu menyebabkan apoptosis dan kematian sel pada dua jenis sel kanser usus besar.

Herbal Terbaik - Kanser Usus Tahap Empat Bukan Tamat Riwayat

ZIIRZAK Dan TYPHOGELL Bertindak Sebagai Agen Antiinflamasi
Sudah diketahui bahwa peradangan adalah akar dari sebagian besar penyakit. Ini berarti bahwa peradangan kronis terkait dengan perkembangan sejumlah besar penyakit, termasuk kanser usus, penyakit jantung, penyakit Alzheimer dan beberapa lainnya. Penelitian menunjukkan bahwa tanaman sirsak dan keladi tikus menunjukkan efek anti-inflamasi pada tubuh secara umum dan terhadap kondisi tertentu.

Ada sitokin protein pensinyalan sel yang ditemukan dalam tubuh manusia yang dikenal sebagai tumor necrosis factor alpha, atau TNF-alpha, yang mengatur respon imun. Protein ini adalah subjek dari banyak penelitian karena TNF-alpha, jika terlalu berlebih, dapat menyebabkan kerusakan yang merugikan dan berkontribusi pada penyakit fatal dengan peradangan kronis. Sebuah fitonutrien yang ditemukan dalam kedua tanaman tersebut dapat menekan aktivitas TNF-alpha dan karenanya dapat membantu mengurangi peradangan di seluruh tubuh, seperti ditunjukkan oleh penelitian yang dilakukan di Rutgers. Bagaimanapun, keadaan ini bergantung kepada sifat pesakit itu sendiri selain aspek lain seperti kesihatan am dan faktor sosio ekonomi.

PENAFIAN PERUBATAN HERBA KANSER USUS
Kandungan ini hanya untuk tujuan maklumat dan pendidikan sahaja. Ini tidak bertujuan menggantian nasihat perubatan atau rawatan kanser usus daripada doktor. Semua pembaca dan penonton kandungan ini dinasihatkan untuk berunding dengan doktor mereka atau profesional kesihatan yang berkelayakan mengenai soalan kesihatan tertentu. Terutama mereka yang menggunakan ubat kanser usus preskripsi atau over-the-counter, harus berunding dengan doktor mereka sebelum memulakan program nutrisi, suplemen atau gaya hidup. Sekian dari saya, semoga berfaedah.

Bagikan informasi tentang Herbal Terbaik – Kanser Usus Tahap Empat Bukan Tamat Riwayat kepada teman atau kerabat Anda.

Herbal Terbaik – Kanser Usus Tahap Empat Bukan Tamat Riwayat | PAKAR HERBAL

Mungkin Anda tertarik produk berikut ini:
SIDEBAR
Copy Protected by Chetan's WP-Copyprotect.